maandag 10 september 2007

Komt het nog goed?

Vandaag (10 sept) zijn de slopers begonnen met de houten vloer en de cementdeklaag eruit te bikken. Ze waren vanmorgen om 7 uur present met een joekel van een drilboor. Ik was blij dat we moesten werken en had gelijk medelijden met de buren. Toen ik vanmorgen wegging zag het huis en de vloer er nog zo uit.
Vanmiddag kwam ik thuis en toen trof ik deze ravage aan. De vloer in de woonkamer is er bijna uit en de cementdeklaag voor de helft. Het was de slopers toch ook wel wat tegen gevallen. Wat een drama en ze zijn pas op de helft. En misschien nog wel erger..... overal ligt puinstof zelfs in alle kasten van de keuken ligt een dikke laag stof...het gezellige kampeer gevoel is direct verdwenen. De aannemer zegt dat alles wel weer goed komt... ik twijfel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zijn die bouwvakker niet een beetje jong?